Op zoek naar administratieve ondersteuning waar je echt iets aan hebt?

Op zoek naar administratieve ondersteuning?

Vind je het soms lastig om up to date te zijn met je administratie?
Je bent niet de enige.

Administratie is voor veel ondernemingen een ondergeschoven kindje – zeker voor starters en eenmanszaken. Maar ook gevestigde bedrijven en gerespecteerde KMO’s beschouwen hun administratie en boekhouding als iets dat wettelijk moet.

Maar als je je cijfers en papieren op orde hebt kun je ze inzetten om je bedrijf te sturen en te laten groeien.

Dat is precies waar we onze klanten bij ABC Boxes bij helpen.

ABC Boxes biedt starters, eenmanszaken en KMO’s in West-Vlaanderen en Oost-Vlaanderen advies, administratieve ondersteuning of totale ontzorging op vlak van administratie, accountancy en fiscaliteit.

Check hier onze volledige waaier aan diensten

Onze boekhouder viel uit door ziekte. ABC Boxes nam binnen de week de taken over. Zo kon ons bedrijf blijven verder draaien.

Paul, CEO van X

Nu ABC Boxes de facturatie en opvolging verzorgt krijgen klanten hun facturen snel nadat ik hun tuin heb aangelegd. Zo vallen ze niet meer uit de lucht en krijg ik veel minder extra vragen. Daar ben ik blij om want ik ben het liefst bezig met tuinaanleg, niet met papieren.

Pieter, zaakvoerder van Y

Hoe ABC Boxes het levenslicht zag

Veel bedrijven starten met goede bedoelingen en hard werken.
Zo willen ze een meerwaarde zijn voor hun klanten. Maar het gebeurt
dikwijls dat bedrijven zo gefocust zijn op hun klanten dat ze de basis
van hun bedrijf uit het oog verliezen.

Administratie en boekhouding krijgen dan niet de aandacht die ze verdienen.
Vanuit ons accountancykantoor zien we dat heel dikwijls. En vooral: we zien welke
nefaste gevolgen het verwaarlozen van administratie kan hebben op een bedrijf.
Of hoe ingehuurde mensen soms een boeltje maken van de administratie of boekhouding.

Grondige boekhoudkundige kennis en ervaring
is een meerwaarde voor de verwerking van administratie.

over ABC Boxes

We begonnen onze klanten steeds meer te adviseren hoe belangrijk het is om
de administratie op orde te hebben en samen te werken met de juiste mensen.
(Ja, ook voor een eenmanszaak. Ook tijdens piekperiodes. Ook als medewerkers uitvallen.)

Stilaan namen we administratieve taken over van onze klanten omdat ons werk als boekhouder en accountant op die manier gemakkelijker werd. En onze klanten waren opgelucht omdat ze nu zeker wisten dat de administratie correct afgehandeld werd.

Al snel waren er heel wat klanten die ons niet alleen inschakelden voor accountancy
en advies, maar ook voor administratieve outsourcing en ontzorging van A tot Z.
Ook ondernemers en zaakvoerders van KMO’s die samenwerkten met collega-boekhouders toonden interesse voor onze diensten.

Omdat adviseren en ontzorgen in onze aard zit begon het idee van ABC Boxes te kiemen. Een dienstverlening waarbij bedrijfsleiders hun administratie en wat erbij komt kijken uitbesteden aan een team van professionele mensen die dat wél graag doen.

Onze boekhouder viel uit door ziekte. ABC Boxes nam binnen de week de taken over. Zo kon ons bedrijf blijven verder draaien.

Paul, CEO van X

Nu ABC Boxes de facturatie en opvolging verzorgt krijgen klanten hun facturen snel nadat ik hun tuin heb aangelegd. Zo vallen ze niet meer uit de lucht en krijg ik veel minder extra vragen. Daar ben ik blij om want ik ben het liefst bezig met tuinaanleg, niet met papieren.

Pieter, zaakvoerder van Y

Jürgen Verhelst

Over Jürgen Verhelst

Ik ben gebeten door cijfers en ervoor zorgen dat alles klopt. Toen ik me realiseerde
dat een kloppende administratie en boekhouding de basis is van elk gezond bedrijf,
legde ik me daarop toe. In 2006 begon ik als zelfstandig boekhouder.

Mijn kantoor groeide. Ik nam een ander kantoor over. Stelselmatig kwamen
er nieuwe medewerkers extra in dienst. Er kwamen structuren, pakketten en systemen. Daardoor konden we méér klanten helpen en op een uitgebreider niveau.

De puzzel paste steeds beter in elkaar. Met ABC Boxes wil ik mijn dienstverlening openstellen naar nog méér bedrijven. Kleine en grote. Want iedere ondernemer verdient het om een partner te hebben die meedenkt, -helpt en -werkt zodat administratie niet langer een struikelblok is in de business maar de motor van groei.

Wil je me nog beter leren kennen bij een kop koffie?

Klik hier voor een goed gesprek
By clicking “Accept”, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts. View our Privacy Policy for more information.